Business Blog

دوره های آموزشی مرکز

 

 

موفقیت فردی

مهارتهای  کسب وکار

ارتباطات و مذاکرات

اصول و فنون مذاکرات و ارتباطات موثر

(شناخت تیپ های شخصیتی- ترفنها و تکنیک های مذاکره-چگونگی اثر گذاری بر دیگران-چگونگی جذاب صحبت کردن-تکنیک های متقاعد کردن دیگران-چگونه به راحتی نه بگوییم و...)

 شخصیت شناسی

(شناخت انواع تیپ های شخصیتی،نحوه برخورد با آنها جهت برقراری ارتباط بهتر)

جذابیت 

تفاوت الگوهای رفتاری زنانه و مردانه

موفقیت شغلی

مهارت های راه اندازی و توسعه کسب وکار(کارآفرینی)

بازاریابی حرفه ای

(شناخت حرفه ای بازار-انواع تکنیک های جذب مشتری-ارتباط و حفظ مشتریان-اصول قیمت گذاری-تقسیم بندی بازار-انواع تبلیغات-جذب مشتریان گذشته و...)

                                            خلاقیت و نوآوری

(روش های ایجاد نوآوری-خلاقیت-تنوع-متفاوت-متمایز بودن و...)

تکنیک های فروش حرفه ای

مدیریت ارتباط با مشتری

تکنیک های بازاریابی و فروش تلفنی

مهندسی تبلیغات

بازاریابی مویرگی(ویزیتوری)

منشی گری حرفه ای

مدیریت

مديريت زمان

مديريت استرس

ایجاد انگیزه در کارکنان

اصول مديريت(عمومی)

شيوه هاي مقابله با استرس شغلي

تخصصي ترين و پركاربرد ی ترين کارگاه ها

ودوره هاي موفقيت در كسب و كار

 الف )  آموزش هایی برای  عموم مردم

(مدیران و صاحبان کسب وکار ، بازاریان ، کارآفرینان ، دانشجویان و همه علاقه مندان تحول و پیشرفت شغلی )

آموزش های فردی

  • - رزومه نویسی و اصول موفقیت درمصاحبه شغلی
  • - آموزش ويزيتوري ( فروش حضوری )
  • - تعیین هدف در زندگی  ،تحصیل و شغل
  • - مهارتهای کسب وکار (کارآفرینی)
  • - خلاقیت و نوآوری
  • - مدیریت زمان
  • - هوش هیجانی
  • - مدیریت استرس
  • - مهارتهای ارتباط موثر بادیگران
  • - اصول وفنون مذاکرات تجاری
  • - مدیریت بازاریابی
  • - مهندسی فروش
  • - فروشندگی حرفه ای
  • - بازاریابی و فروش تلفنــی
  • - منشیگری حرفه ای
  • تکنیک های سخنوری  حرفه ای
  • - تکنیک های تصمیم گیری و حل مسئله
  • - برنامه ریزی استراتژیک
  • - مدیرت انگیزش و تحول
  • - مشتری مداری

 ................................................................................................................................................

رزومه نویسی و اصول موفقیت درمصاحبه شغلی


مقدمه:


نوشتن رزومه نه تنها به هیچ وجه به آسانی آنچه که تصور می‌شود نمی‌باشد، بلکه یک هنر به حساب می‌آید. بسیاری از دانشجویان و افراد جویای کار مهارت کافی برای نوشتن یک CV متقاعد کننده را ندارند. کارگاه آموزشی مهارت نوشتن رزومه از جمله کارگاه‌های متعامل ما می‌باشد که به فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار کمک می‌کند تا به خوبی خود را معرفی نمایند. مطالب این کارگاه بر اساس تجارب و تحقیقات متخصصین این امر تهیه شده است .

مخاطبین دوره:
دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار
اهداف کارگاه:
شركت كنندگان در زمینه­های زیر دانش و مهارت کسب خواهند کرد:

  1. نکات مهم در نوشتن رزومه
  2. نکات مورد توجه استخدام کننده‌ها در مرور رزومه

محتویات دوره:

  1. CV یا رزومه چیست؟
  2. هدف رزومه به عنوان مستندی حیاتی چیست؟
  3. چرا برخی از CV ها توسط استخدام کننده‌ها رد می‌شوند؟
  4. چرا استخدام کننده‌ها علاقه به مرور CV دارند؟
  5. مهارت‌های اثرگذار؛ آنچه استخدام کننده‌ها دوست دارند در CV ببینند.
  6. ١٠ نکته برای نوشتن یک CV اثرگذار
  7. پرسش و پاسخ فعالیت­ها: در این کارگاه سعی می­شود با ارائه‌ی نمونه‌های مناسب افراد را در راستای نگارش رزومه‌ای اثرگذار هدایت کرد.

فعالیت­ها:
در این کارگاه سعی می­شود با ارائه‌ی نمونه‌های مناسب افراد موفق را در راستای نگارش رزومه‌ای اثرگذار هدایت کرد.
نتایج:

  1. آشنایی نحوه‌ی مناسب نوشتن رزومه
  2. باید ها و نبایدهای در نوشتن رزومه

......................................................................................................................................

هوش هیجانی

مقدمه:
بر اساس نظر (دانیل گلمن) ، هوش هیجانی یا EQ شامل شناخت و کنترل هیجانهای خود ، همدلی کردن با دیگران و حفظ روابط رضایت بخش است . به عبارت دیگر شخصی که هوش هیجانی بالایی دارد ، به طور موفقیت آمیزی مولفه های شناختی ، فیزیولوژیکی و رفتاری هیجانها را با یکدیگر تلفیق می کند. بررسیها نشان  داده است بسیاری افراد با داشتن هوش بهتر یا IQ متوسط ولی با داشتن هوش هیجانی نسبتا بالا موفقیتهای بسیاری را كسب نموده اند. به طوری كه هم اكنون در بسیاری از كشورهای توسعه یافته افراد با هوش هیجانی بالا را جهت مشاغل مدیریتی برمی گزینند. در کارگاه هوش هیجانی، همانند سایر کارگاه‌های متعامل ما سعی می‌گردد تا ضمن ارائه‌ی مطالب علمی درباره‌ی هیجانات و هوش هیجانی به عنوان مکانیزم کنترلی آن با انجام فعالیت‌هایی افراد را در زمینه‌ی شناخت هرچه بهتر هوش هیجانی و طرق ارتقاء آن یاری رسانیم. بعلاوه در این کارگاه با استفاده از ابزاری استاندارد میزان هوش هیجانی شرکت‌کنندگان سنجیده می‌گردد تا در صورت نیاز جلسات مشاوره‌ی اختصاصی برای آن‌ها تنظیم گردد.

محتویات دوره:

  1. تعریف هوش هیجانی و مؤلفه‌هایش
  2. سنجش هوش هیجانی شرکت‌کنندگان
  3. شناخت خود و دیگران
  4. برقراری ارتباط و کنترل هیجانات در ارتباطات
  5. مؤلفه‌های برقراری ارتباط و نقش زبان بدن
  6. انتقاد سازنده به عنوان کارکردی مهم از ارتباطات
  7. برنامه‌ای عملی برای ارتقای هوش هیجانی

اهداف کارگاه:
شركت كنندگان در زمینه های زیر صاحب دانش و مهارت می شوند:

  1. آشنایی عمومی با هیجانات و هوش هیجانی
  2. شناخت هیجانات خود و دیگران و توانایی كنترل هیجانات در شرایط مختلف
  3. توانایی درك متقابل و مدیریت بهتر رابطه‌

مخاطبین دوره:
همه‌ی کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان
فعالیت‌ها:

  1. من که هستم؟ : فعالیتی در راستای شناخت هرچه بیشتر خویش
  2. من و توانایی‌هایم : شناسایی نقاط ضعف و قوت خویش از نگاه خود و دیگران
  3. دیگران من را چگونه می‌بینند؟ : پی بردن به نحوه‌ی شناخت دیگران از ما و تفاوت‌های موجود با شناخت خودمان از خودمان
  4. برقراری ارتباط کلامی مطلوب : نحوه‌ی مناسب بیان جملات به منظور برقراری ارتباط بدون رنجش دیگران
  5. تشخیص هیجانات : پی بردن به هیجانات دیگران با توجه به ظاهر آن‌ها

نتایج:

  1. موفقیت بیشتر در محیط كار
  2. شناخت میزان هوش هیجانی
  3. شناخت هوش هیجانی و مؤلفه‌هایش
  4. برقراری ارتباطات بهتر با توجه به هیجانات
  5. دستیابی به روشی برای ارتقای هوش هیجانی

...............................................................................................................

مدیریت استرس

مقدمه:

در کارگاه مدیریت استرس، همانند سایر کارگاه های متعامل ما سعی می شود تا ضمن ارائه  مطالب علمی در باره ی استرس و روش های شناسایی و کنترل آن با انجام فعالیت هایی افراد را در زمینه ی شناخت هرچه بهتر خویش در زمینه های مرتبط با مدیریت استرس یاری رسانیم. به علاوه در این کارگاه با استفاده از ابزاری استاندارد میزان استرس شرکت‌کنندگان سنجیده می گردد تا در صورت نیاز جلسات مشاوره ی اختصاصی برای آن ها تنظیم گردد.
مخاطبین دوره:
همه‌ی کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان که نیازمند کسب مهارت در مدیریت استرس هستند.
اهداف کارگاه:
شركت كنندگان در زمینه های زیر صاحب دانش و مهارت می شوند:

  1. آشنایی عمومی استرس و ریشه آن
  2. ارزیابی میزان استرس كاری
  3. چگونه استرس منفی را به مثبت تبدیل كنیم؟
  4. پیشنهادهایی برای مدیریت استرس

محتویات دوره:

  1. مقدمه و سنجش میزان استرس
  2. تعریف استرس و عوامل آن
  3. انواع استرس
  4. ۴۳ واقعه ی هولمز
  5. انواع استرس
  6. انواع تعارضات
  7. علل و منابع استرس
  8. نشانه های استرس
  9. تشخیص استرس در افراد
  10. توصیه هایی برای کاهش استرس

فعالیت ها:
این کارگاه به صورت پویا و همراه با پرسش و پاسخ از شرکت‌کنندگان دوره برگزار می شود.

نتایج:

  1. شناخت میزان استرس فردی
  2. شناخت استرس و خصوصیات آن
  3. کنترل استرس در محیط کار و خارج از آن
  4. تصمیمات بهتر با کنترل استرس

.........................................................................................................................................

تکنیک های تصمیم گیری و حل مسئله

 مقدمه:
تصمیم‌گیری بخش مهمی از زندگی شخصی و شغلی هر یک از ما را تشکیل می‌دهد. تصمیم‌گیرندگان افرادی هستند که مسئولیت قضاوت یا انتخاب بین دو یا چند راه‌حل مختلف را بر عهده دارند و این قضاوت در برخی موارد بسیار مهم و حیاتی است.
محتویات دوره :

  1. تعریف مهارت حل مساله
  2. فرآیند حل خلاق مساله
  3. شناخت مساله
  4. تعریف مساله
  5. یافتن راه‌حل‌های جانشین
  6. غربال‌گری و انتخاب بهترین‌ها
  7. مقابله سالم / مقابله ناسالم
  8. عوامل شخصی موثر در تصمیم‌گیری
  9. تصمیم‌گیری منطقی
  10. خلاصه‌ی کارگاه و نتیجه‌گیری
  11. رسیدگی به سؤالات

اهداف کارگاه:

  1. شناخت مسئله و تعریف دقیق آن
  2. شناخت روش‌های جمع آوری اطلاعات
  3. بررسی راه‌حل‌ها و اجرای فرایند تصمیم‌گیری
  4. توانایی اخذ تصمیم و جلب مشارکت دیگران
  5. توانایی اجرای تصمیم و نظارت بر آن
  6. حل تعارض‌ها
  7. شناخت عوامل موثر در تصمیم‌گیری‌های شخصی

مخاطبین دوره:
همه‌ی کارشناسان، سرپرستان و مدیران میانی و ارشد سازمان که نیازمند کسب مهارت تصمیم‌گیری هستند.

فعالیت‌ها:

  1. فیلم آموزشی
  2. تمرین گروهی

نتایج:

  1. آموختن اصول و روش‌های تصمیم‌گیری
  2. آموختن مراحل مختلف تصمیم‌گیری
  3. آموختن نحوه‌ی جلب مشارکت و موافقت دیگران
  4. آموختن نحوه‌ی اجرای تصمیمات

 ...................................................................................................................................

برنامه ریزی استراتژیک

 مقدمه:

سازمان‌ها به دلیل وسعت فعالیت و نیز برخورداری از دامنه وسیع ارتباط با محیط خارج در تیررس عوامل بیشماری هستند که می‌بایست درفرآیند برنامه‌ریزی برای این سازمان‌ها مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار گیرد. برای برنامه‌ریزی در سازمان‌ها لازم است تا علاوه بر بررسی شرایط درونی،کلیه عواملی که در خارج از آن‌ها تاثیرگذار هستند مورد ارزیابی قرار گیرد. از سویی وجوه خدمت‌رسانی سازمان‌ها ایجاب می‌کند تا طیف وسیعی از ذینفعان سازمان مورد بررسی قرار گرفته و انتظارات آنها شناسایی گردد.
ذینفعان این سازمان‌ها را مشتریان، دولت، نهادهای قانونگذاری و کلیه سازمان‌های همجوار تشکیل می‌دهند. بنابراین باید در برنامه‌ریزی برای این سازمان‌ها به گونه‌ای عمل نمود تا تعادلی بین انتظارات این نهادها برقرار شده و مناسب‌ترین ماموریت برای آن‌ها شناسایی گردد. دلایل فوق ایجاب می‌کند تا مدیران با فرآیند تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک آشنا گردند.
اهداف کارگاه:

  1. شناخت اهداف مدیریت
  2. هدف‌گذاری استراتژیک
  3. آموختن تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی
  4. انتخاب بهترین استراتژی

محتویات دوره:

  1. عناصر مدیریت
  2. اهداف مدیریت
  3. ابزار مدیریت
  4. نگرش‌های مختلف نسبت به مدیریت
  5. آموزش تدوین ماموریت
  6. اهداف استراتژیک
  7. تجزیه و تحلیل عوامل داخلی
  8. مقایسه و تدوین استراتژی ها در ماتریس SWOT
  9. تحلیل موقعیت IE وانتخاب استراتژیهای برترگام

مخاطبین دوره:
همه‌ی سرپرستان و مدیران میانی و ارشد سازمان که نیازمند کسب مهارت در برنامه‌ریزی استراتژیک هستند.
فعالیت‌ها:

  1. ارائه مطالب بر مبنای فعالیت‌های تجربی و محاوره‌ای
  2. نیمی از دوره به صورت کارگاهی و طی نمودن گام به گام فرآیند انتخاب استراتژی انجام خواهد شد.

 نتایج:

  1. پیدا کردن دید استراتژیک به مسائل سازمان
  2. توانایی هدف‌گذاری استراتژیک

توانایی حرکت گام به گام در مسیر خلق استراتژی و برنامه‌ریزی استراتژیک

......................................................................................................................................

مدیریت انگیزش و تحول

مقدمه:
در این کارگاه با استفاده از ابزار مدیریتی PIAV، افراد ضمن درک دقیق‌تر ارزش‌ها و نگرش‌های خود، به گونه‌ای دقیق‌تر دلایل رفتارهای خود و دیگران را مورد شناسایی قرار می‌دهند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با درک دلایل اصلی رفتار افراد دست به انتخاب‌ها و تصمیمات سازنده زده و در راستای ارتقای رضایت شغلی خویش و کارمندانشان گام بردارند. ترکیب مطالب علمی و فعالیت‌های عملی زمینه‌ی پیاده‌سازی آموخته‌ها را برای شرکت‌کنندگان این دوره فراهم می‌آورد.
محتویات دوره:

  1. تعریف انگیزش
  2. پاداش‌های درونی در مقابل پاداش‌های بیرونی
  3. تئوری‌های انگیزش X,Y,Z
  4. تعریف نگرش و تفاوت‌های نگرشی
  5. تأثیر نگرش‌ها و ارزش‌های متفاوت در عکس‌العمل‌های افراد در قالب فعالیت گروهی
  6. معرفی ابزار و مدل PIAV
  7. معرفی شش نگرش اصلی در مدل PIAV و خصوصیات، علایق و ارزش‌های آن‌ها در محیط کاری
  8. تشخیص نگرش‌های خودو نگرش‌های دیگران و تأثیر آن در ارتباطات

 اهداف کارگاه:
شركت كنندگان در زمینه های زیر صاحب دانش و مهارت می شوند:

  1. شناخت انگیزش و درک مفهوم پاداش‌های درونی و بیرونی
  2. شناخت ارزش‌ها و نگرش‌های متفاوت و چگونگی تعامل آن‌ها
  3. شناخت نیروی حرکت‌دهنده هر فرد در اعمال و تصمیم‌گیری‌هایش
  4. شناخت دیدگاه خود، دیگران و گرامی‌داشتن تفاوت‌ها در نقطه نظرات افراد
  5. تطابق ارزش‌ها برای بهبود ارتباطات، افزایش اثرگذاری، انگیزش بیشتر و حل اختلافات

 مخاطبین دوره:
همه‌ی کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان که نیازمند کسب مهارت در مدیریت استرس هستند.
فعالیت‌ها:

  1. فعالیت اگر ... چه می‌کردید؟
  2. فعالیت تفکیک نگرش‌ها (سبز یا قرمز): هدف از این تمرین نشان دادن اثر ارزش‌ها و نگرش‌های افراد درباره‌ی یک کلمه‌ی ساده و تفاوت‌های آن‌ها می‌باشد. این تفاوت‌ها ناشی از تجارب متفاوت افراد در طول زندگی است.
  3. فعالیت باغچه گل رز: در این فعالیت افراد با نگرش‌های متفاوت درباره‌ی محصولات باغ گل رز خود تصمیم‌گیری می کنند تا به گونه‌ای عملی با تعارضات ممکن و نحوه‌ی رفع آن‌ها آشنایی پیدا کنند.
  4. فعالیت شناسایی نگرش دیگران: شرکت‌کنندگان با بحث‌های درون‌گروهی، نگرش هریك از کسانی که مورد سوال قرار گرفته‌اند را بررسی کرده و هریك از ارزش‌ها و نگرش‌های شش‌گانه را كه برای آن فرد مناسب است انتخاب می‌کنند.

 نتایج:

  1. درک مفهوم انگیزش
  2. آشنایی با ابزار مدیریتی PIAV و کاربرد آن
  3. شناسایی ارزش‌ها و نگرش‌های خویش و دیگران و تصمیم‌گیری بر مبنای آن
  4. یافتن توانایی تعامل با نگرش‌های مختلف
  5. پی بردن به منشاء تعارضات در محیط کاری و اقدام جهت برطرف سازی آن

.......................................................................................................................................

مشتری مداری

 مقدمه:

کارگاه مشتری‌مداری یکی دیگر از کارگاه‌های تعاملی ما است. در این کارگاه شرکت‌کنندگان با مهم‌ترین روش در ادامه كسب و كار موفق در دنیای امروز، یعنی از یك سو نگهداشتن مشتریان قدیمی و از سوی دیگر عمیق نمودن روابط آن‌ها با سازمان آشنا می‌شوند. نتایج تحقیقات مختلف در سراسر دنیا نشان می‌دهد كه اكثر مشتریان از سال دوم از شروع یك فعالیت تجاری با یك سازمان، برای آن مجموعه سودآور خواهند شد. مدیریت ارتباط با مشتری با هدف بالابردن میزان وفاداری مشتریان به سازمان در واقع یك استراتژی برای افزایش بازدهی فروش، كاهش هزینه‌ها و افزایش سود می‌باشد.در این دوره شركت‌كنندگان با مفاهیم اصلی این استراتژی آشنا شده و می‌توانند از آن برای بهینه نمودن ارتباطات با مشتریان در آینده استفاده کنند.
اهداف کارگاه:

  • آگاهی از اصول مشتری مداری
  • مدیریت ارتباط با مشتری با هدف بالابردن میزان وفاداری مشتریان

محتویات دوره:

  1. اصول مشتری مداری
  2. ارائه خدمات
  3. مقایسه خدمات با محصولات
  4. مشتری كیست؟
  5. انواع مشتریان
  6. انتظارات مشتری از دریافت خدمات
  7. نقش پرسنل خدمات پس از فروش در ارائه خدمات مناسب
  8. برقراری ارتباط مناسب با مشتری

 مخاطبین دوره:
مدیران، سرپرستان و كارشناسان فروش و خدمات پس از فروش سازمان

فعالیت‌ها:
بحث باز گروهی

  نتایج:

  1. مفهوم عمیق مشتری‌مداری
  2. اهمیت مشتری مداری
  3. آموختن اصول پایه در ارائه خدمات
  4. آموختن انواع مدل‌های رفتاری مشتریان
  5. برقراری ارتباط مناسب با مشتریان

.......................................................................................................................................

مديريت بازاريابي

 اهداف کارگاه:

  • · اين دوره با هدف آموزش اصول و مباني مديريت بازاريابي، به صورت كاربردي و با نگرش به بازار ايران طراحي شده است. در اين دوره، فراگيران مي توانند در يك فضاي آموزشي پويا به بررسي و مطالعه مسائل خاص بازار ايران بپردازند.

 محتویات دوره:

  1. · شناخت بازار
  2. · انواع روش هاي بازاريابي
  3. · آشنایی با انواع روشهای تبلیغاتی
  4. · شناسايي و رديابي مشتريان جديد و بيشتر
  5. · تكنيك هاي شناسايي نياز مشتريان
  6. · پيش بيني تقاضا و تعداد مشتريان
  7. · منابع مشتري يابي و..

 مخاطبین دوره:

ويژه تازه فارغ التحصيلان و افرادي كه به تازگي در واحدهاي بازاريابي، فروش و تحقيقات بازار شركتهاي توليدي و خدماتي شروع به كار كرده اند

فعالیت‌ها:

بحث باز گروهی و چک لیست بازاریابی

 نتایج:

  • با مفاهم اصلی بازاریابی آشنایی پیدا کرده و بر آنها نیز مسط شوید. افرادی که چنین دوره ای را گذرانده باشند به مراتب موفق تر از سایر رقبا در امر بازار و بازاریابی در میدان رقابت حضور می یابند. و تسلط بر مباحث و مفاهیم علمی و کاربردی بازاریابی.

 .................................................................................................................................................

اصول و فنون مذاكرات مؤثر در تجارت

 مقدمه:
کارگاه اصول و فنون مذاکرات تجاری یکی دیگر از کارگاه‌های تعاملی ما است. چرا فنون مذاکرات تجارى اينقدر اهميت دارند؟ جواب آن بسيار ساده است. شما به کمک آن مى‌توانيد موقعيت بسيار خوبى براى دستيابى به اهداف تجارى خود پيدا کنيد و بدون آشنائى با اين فنون، راه برهم زدن معامله، از دست دادن کار خود يا نابودى شهرت کارى خود هموار مى‌گردد. در امر مذاکره تنها تجربه کافى نيست. براى آنکه بتوانيد مذاکره‌گر خوبى باشيد، بايد دليل اين مسئله را درک نمائيد که چرا استراتژى‌هاى مذاکره در شرايط متفاوت نتايج يکسانى ندارند، به اين معنى که بعضى از آنها با موفقيت و بعضى ديگر با شکست روبه‌رو مى‌شوند. در حقيقت شما بايد منابع و موارد استفاده از فنون مذاکرات تجارى را درک نمائيد.

اهداف کارگاه:

  1. همدیگر را بهتر می شناسیم
  2. ارتباط بهتری ایجاد می کنیم
  3. پیروز ی در مذاکرات

 محتویات دوره:

  1. شخصيت شناسي افراد
  2. شناخت انواع مذاكرات
  3. شيوه هاي برخورد
  4. ارزيابي طرف مقابل
  5. شيوه هاي مجذوب کردن دیگران
  6. متقاعد كردن طرف مقابل
  7. و...

 مخاطبین دوره:

  1. مديران و كارشناسان امور بازاريابي، قراردادها و تداركات شركتها و سازمانها
  2. · مديران و كارشناسان بخشهاي فني و مهندسي شركتها و سازمانها
  3. · مشاوران مديريت و برنامه‌ريزان شركتها و سازمانها
  4. · كليه ارزيابي‌كنندگان پيشنهادها در دستگاه‌ها و سازمانهاي كارفرمايي
  5. · كليه مناقصه گزاران و مناقصه گران در بخشهاي دولتي و خصوصي
  6. · كليه افرادي كه مايلند با اصول و فنون مذاكرات تجاري و مباني و مراحل تهيه پيشنهاد مناسب و رقابتي آشنا شوند

فعالیت‌ها:
بحث باز گروهی

نتایج:

  1. خنثی کردن ترفندهای فریبکارانه
  2. متقاعد کردن طرف مقابل
  3. اصول و تکنیک های شروع و خاتمه مذاکرات
  4. شناخت انواع مذاکرات

 .......................................................................................................................................

منشی گری حرفه ای

 اهداف کارگاه:

آموزش اصول کار در سازمانها و شرکت های کوچک و بزرگ . نحوه تعامل با افراد در محیط کار روابط با همکاران رده های بالا و پائین سازمان - نحوه برخورد با ارباب رجوع . نحوه پاسخگویی به تلفن و مکالمه با ارباب رجوع و همچنین مکالمه با مدیران سایر شرکت ها در تماسهای تلفنی مهم

 محتویات دوره:

  1. · شرح وظایف یک رئیس دفتر (منشی حرفه ای)
  2. · نحوه کنترل و نظم مجموعه (بایگانی)
  3. · راهکارهای عدم دوباره کاری و اشتباهات وحشتناک کاری
  4. · نحوه ارتباط مؤثر با مشتریان

  مخاطبین:

اين دوره براي كار دفتري و منشيگري در دبیرخانه ها، مدارس، کالج ها، بانک ها، مطب ها و بیمارستان ها،
شركت ها و ادارات خصوصي و دولتي، آژانس هاي مسافرتي و... طراحي شده است

 فعالیت‌ها:

بحث باز گروهی

.............................................................................................................................................

مهارتهای ارتباط موثر بادیگران

اهداف کارگاه:

همه ما برای ارتباط برقرار کردن با دیگران، صرف نظر از اینکه  چقدر با آنها صمیمی یا نا آشنا هستیم، با صحبت و گوش کردن (گفتگو) ارتباط برقرار می کنیم. همکلاسی ها، دوستان، آشنایان و خانواده همه جزو شبکه گسترده ارتباطی ما هستند که امکان پذیرش،  آرامش و دانستن احساس بهتری را برای ما مهیا می کنند. در حقیقت در مهارت برقراری رابطه موثر می خواهیم شیوه صحیح یک ارتباط کلامی را بیاموزیم تا بتوانیم نظرها، عقاید، خواسته ها، نیازها و هیجان های خود را به طور صحیح ابراز کرده و به هنگام نیاز از دیگران درخواست کمک و راهنمایی کنیم .

این دوره زندگی شما را در تمام جنبه های زندگی تغییر می دهد.

 محتویات دوره:

  1. چگونه همدیگر را بهتر درک کنیم؟
  2. شناخت تیپ های شخصیتی
  3. چگونگی جذابیت در جمع
  4. ترفندها و تکنیک های مذاکره
  5. چگونگی اثر گذاری بر دیگران
  6. تکنیک های متقاعد کردن دیگران
  7. چگونه به راحتی نه بگوییم

 مخاطبین:

مدیران،دانشجویان،کلیه واحد های فروش ،افزاد جویای کار وکلیه افرادی که علاقه مند به برقراری ارتباطات صحیح و مسالمت آمیز با همه هستند.

 فعالیت‌ها:

  1. فیلم مذاكراتی
  2. مورد كاوی
  3. ایفای نقش

  نتایج:

توانایی درک اطرافیان و به حدالقل رساندن اختلافات

پیروزی در مذاکرات و مباحث و متقاعد نمودن

....................................................................................................................................................

خلاقیت و نوآوری

مقدمه:

خلاقیت از موضوعاتی است که بسیار مورد بحث قرار گرفته است، بی آنکه مفهوم آن به درستی مشخص شود. اصطلاح خلاقیت در زمینه‌های گوناگون و در معانی مختلف به کار برده شده است تا آن جا که برخی از پژوهشگران آن را فاقد معنی مشخص و دقیق دانسته‌اند . هر وقت کلمه خلاقیت را می شنویم بی اراده به یاد کارها و آثار برجسته هنرمندان و دانشمندان نامی می افتیم، ولی باید به خاطر داشته باشیم که همواره لازمه خلاقیت ، نبوغ نیست و هر کس می‌تواند در کارهای روزمره خود از خود خلاقیت نشان دهد. برخی این توانایی را در خود را بیش‌تر پرورش داده و برخی کمتر به آن می‌پردازند. شرکت‌کنندگان با گذراندن این دوره خلاقیت را به عنوان یکی از ابعاد تفکر شناخته و با آموختن تکنیک‌های خلاقیت، خواهند آموخت از آن‌ها برای حل مسائل استفاده کنند. شرکت‌کنندگان همچنین در این دوره با خصوصیات سازمان‌های خلاق و مدیریت خلاق آشتا می‌شوند.
محتویات دوره:

  1. تعریف خلاقیت
  2. تعریف تفکر
  3. شیو ه های تفکر
  4. انواع و ابعاد تفکر
  5. مراحل تفکر خلاق
  6. نظریه های خلاقیت
  7. نظریه هایی علمی خلاقیت
  8. اجزای خلاقیت و عوامل مؤثر در آن
  9. روشهای آموزشی خلاقیت(تکنیکها)
    1. بارش فکری
    2. فهرست صفات
    3. تکنیک آینه مورنیو
    4. تکنیک TKJ
    5. تکنیک گروه اسمی
    6. تکنیک دلفی
    7. ارتباط اجباری
    8. شش کلاه تفکر
    9. تکنیک سفید خوانی
    10. گردش تخیلی
    11. تجزیه و تحلیل مورفولوژیک
    12. صورت تطبیقی اسکمپر
    13. سینکتیکز(بدیعه‌پردازی)
    14. دفتر یاداشت جمعی
    15. تابلو اعلانات جمعی
    16. نظام پیشنهادها
  10. نظریه حل ابداعی مسأله
  11. سازمانهای خلاق
  12. مدیریت خلاق

 مخاطبین دوره:
همه‌ی کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان که نیازمند پرورش مهارت‌های خلاقیت هستند.

فعالیت ها:

  • ارائه فیلم‌های آموزشی
  • فعالیت های گروهی

..............................................................................................................................................

 جهت درخواست شرکت در کارگاه ها و سمینارهای استاد هادی معماری با شماره تماس 44408865-021 و یا ایمیل  این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید در ارتباط باشید.